Enorm vriendelijke ontvangst, prachtig salon, heel sympathiek en bekwaam personeel. Een aanrader!
Anonyme•il y a plus de 9 ans
Avis vérifié
De medewerksters zijn altijd positief en heel vriendelijk. Een aanrader !
Pascale•il y a plus de 9 ans
Avis vérifié
Met de nodige stress ging ik er voor het eerst heen, omdat ik mijn nagels super belangrijk vind. Ik heb hen dat ook verteld, maar de jongedame Rani nam die stress snel weg en na de behandeling heb ik gelijk een nieuwe afspraak geboekt bij haar. Dus...gelukkige klant :-)
Bieke•il y a plus de 9 ans
Avis vérifié
Aangename en tijdige ontvangst, behandeling verliep vlot. Een aanrader!
Maxie•il y a plus de 9 ans
Avis vérifié
Heel vriendelijk onthaal en mooi resultaat. Heel tevreden klant :-).