Vriendelijke ontvangst, duidelijke communicatie en top advies!!
Aiko•il y a presque 9 ans
Avis vérifié
Super! Gelnagels mooi bijgewerkt en hele lieve dames die er werken!
Evelyn•il y a environ 9 ans
Avis vérifié
Voor gelnagels geweest: een heel vriendelijke ontvangst, een aangenaam gesprek tijdens de behandeling, nagels mooi gedaan, theetje gekregen, kortom een relax moment zoals het zou moeten zijn, gemakkelijke reservatie online er bovenop:-)