Deborah is een echte perfectionist zorgt er altijd voor dat mijn nageltjes er pico bello uit zien!
Réalisé par Debora•Vernis semi-permanent mains
Marlies•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Vriendelijk & mooie afwerking van mn nagels
Réalisé par Debora•Manucure
Anonyme•il y a environ 4 ans
Avis vérifié
Ik kom hier al een tijdje en iedereen is altijd even vriendelijk. Mijn nagels zijn altijd heel mooi gedaan en ben altijd tevreden als ik bij hen door ga!