Debora was zeer vriendelijk en ervaren. Ze neemt echt de tijd om kleine details af te werken.
Réalisé par Debora•Autres extensions d’ongles et rallongements
Kimberly•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Zorgvuldig en mooi gedaan!
Réalisé par Eva•Vernis semi-permanent mains
Iris•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Nagels niet gelijk, de ene nagel is super dik gezet tegenover de andere nagels. Mijn nagels werden enkel korter geveild, niet in vorm terwijl ik had gevraagd voor een ronde vorm.
Ik kom altijd hier voor mijn nagels en was altijd tevreden en deze keer jammer genoeg niet.
Réalisé par Eva•Vernis semi-permanent mains
Joany•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Pedicure was excellent and Catia as nice as always :)
Réalisé par Cátia•Beauté des pieds
B.•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Heb nog nooit zo n mooie nagels gehad als bij Debora zij is echt een kunstenaar met nagels en ze is fantastisch!!!!! Mijn nagels zijn perfect en de nail art ook
Réalisé par Debora•Autres extensions d’ongles et rallongements