Ik heb hier mijn wenkbrauwen laten doen en ik vond het echt een hele fijne ervaring. Ik kreeg een duidelijke en professionele uitleg; alles werd stap voor stap goed uitgelegd, wat meteen vertrouwen gaf. Het is absoluut de moeite waard om hier langs te gaan. Bovendien is het een heel lief en warm persoon, je voelt je meteen welkom en helemaal op je gemak. Zeker een aanrader!
maïté •il y a 5 mois
Avis vérifié
Perfect, en zeer vriendelijk ontvangen!
Helene•il y a 5 mois
Avis vérifié
Dankjewel voor de top service!
Snel, efficiënt en aangenaam.
Séverine•il y a 5 mois
Avis vérifié
Super fijn!
Réalisé par Oumaima•
Épilation du maillot brésilienVoir plus...
Omayra•il y a 5 mois
Avis vérifié
Dankjewel, Oumaïma!!! Ik ben weer superblij met mijn Korean lashlift :))