Nicole is een super aangename dame die heel secuur en professioneel tewerk gaat. Ik ben superblij met mijn manicure en nagels! Ze had nog een beetje tijd daarna en heeft toen ook mijn wenkbrauwen geshapet en gekleurd. Hier ben ik ook heel erg tevreden mee! Ik kom zeker weten terug
Réalisé par Nicole•Manucure
Roxane•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Top
Réalisé par Nicole•Épilation des sourcils à la cire
Sanah•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Nicole est super, accueillante et délicate.
Je pourrais m endormir quand elle m épile.
Je la recommande vivement