Ik kom al geruime tijd naar deze nagelsalon voor het opvullen van mijn kunstnagels, en elke keer ben ik ontzettend tevreden! De service is altijd professioneel, vriendelijk en nauwkeurig. Mijn nagels zien er telkens perfect uit en blijven lang mooi. Een absolute aanrader!
Réalisé par Laetitia•
Retouche de faux onglesVoir plus...
Kirsten•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
De beste nagelsalon in town!!! De dames zorgen altijd voor een vriendelijk welkom en de nagels zijn altijd de mooiste die ik ooit heb gehad ♡
Manucure au gel de constructionVoir plus...
Tine•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Laetitia is bijzonder vriendelijk en werkt heel nauwkeurig.
Réalisé par Laetitia•Manucure au gel de construction