Always enjoy coming here! Both Laetitia and Charlotte are very welcoming and are very professional at what they do!
They always treat me with a tea or coffe and a nice conversation. And of course beautiful fresh nails!
Fully recommended ♥️
Réalisé par Laetitia•Vernis semi-permanent mains
Margarita•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Heel vriendelijk personeel en dus ook een gezellige sfeer. Ik ben heel gelukkig met mijn nagels en de kwaliteit. Super goede ervaring!