Charlotte heeft voor de ideale bday nagels gezorgd! Ze had nog niet vaak tortoise gedaan, maar was perfect uitgevoerd!
Manucure au gel de constructionVoir plus...
Tine•il y a plus d’un an
Avis vérifié
De perfecte kerstnagels weer! En zo lief, ik had te weinig tijd geboekt voir het design dat ik wou. Maar dit vorige keer besproken met Charlotte en ze heeft gewoon extra tijd vrij gemaakt voor me ♡
Manucure au gel de construction
Tine•il y a plus d’un an
Avis vérifié
altijd een heerlijke ervaring met het lieve personeel en de gezellige sfeer 11/10
Vernis semi-permanent mains
Marieke•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Opnieuw weer een superleuke ervaring, mijn nagels zijn klaar voor de feesten!
Manucure
Marissa•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Altijd enorm tevreden met mijn nagels na een afspraak!