Réalisé par Laetitia•Manucure au gel de construction
Tinne•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Ik kom heel graag naar dit beauty salon. Altijd heel tevreden over alles! ❤️
Vernis semi-permanent mains
Lizzy•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Superfijne eerste ervaring na een hoop negatieve. Onmiddellijk het gevoel welkom te zijn, leuke babbel, veel uitleg en met (eindelijk nog eens) perfecte nagels buiten gestart. Dank je wel Charlotte. Nieuwe afspraak is af geboekt ;-)
Manucure au gel de construction
Inge•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Top 😊
Réalisé par Laetitia•Manucure au gel de construction
Brandy•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Altijd super tevreden met mijn nagels als ik bij Charlotte of Laetitia ben langsgegaan. Altijd klaar voor een vlotte babbel 😘