Ben zo blij met men nagels
Mooi afgewerkt tot in detail
Klaar voor de feestdagen
Alles is hygiënisch en met veel zorg uit gevoerd
Hier kom ik zeker terug
Réalisé par Kim
amber•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Ik ben al een tijdje een tevreden klant.
Het is er even tussenuit om je lekker te laten verwennen.