Aangename ervaring zelfs tijdens een minder aangename wax beurt. Korte pijn fijne babbel 😁
Réalisé par Kim
Ilse•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Pedicure op zich was fantastisch alleen wat rumoerig door kapsalon - minder genieten van de me time die ik mezelf trakteerde.
Jongen die haar waste heeft het wel in de vingers maar moet zachter werken - was echt te wild en te hard.
Verona•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Goed en vriendelijk ontvangen, tevreden van mijn knipbeurt. Ik kom zeker nog terug. Balance beauty, topteam.