Super goede ontvangst. Sohad is iemand dat perfect luistert naar wat je wilt. Mijn nagels zijn mooier dan het voorbeeld dat ik liet zien! Ik kom zeker terug.
Ongles en gel
Elise•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Elke keer opnieuw zijn mijn nagels weer prachtig 😍
Retouche de faux ongles
Gizem•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Heeeeel vriendelijk en zeer professioneel! Ik kom zeker nog eens terug!
Réalisé par Stefanie•Ongles en gel
Kenna•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Super! Ik kom volgende week terug!
Vernis semi-permanent mains
Virginie•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Zeer tevreden ! Ik maak binnenkort zeker opnieuw een afspraak bij haar !