Een heel leuke eerste ervaring en zeer kwalitatief. Super sympathieke dame!! Een aanrader. Ben heel tevreden van mn mooie nagels.☺️☺️
Réalisé par Stefanie•Vernis semi-permanent mains
Virginia•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Stefanie is een heel vriendelijk, professionele schoonheidsspecialiste.
Ook haar instituut is heel netjes en gezellig ingericht. Is altijd een zeer ontspannen sfeer.
Réalisé par Stefanie•Soin du visage
Karina•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Ik voel me thuis in dit salon . Vriendelijke dame . Goede kwaliteit. Ik blijf komen
Réalisé par Stefanie•Retouche de faux ongles
Marina Geentjens•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Super goed gedaan !
Retouche de faux ongles
Lana•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Ontharing kin was niet ok,huid verbrand,ze bracht geen kalmerende crème aan