Ik ben zooooooo blij met mijn powder Browns
Helemaal zoals ik in gedachten had
Super vriendelijke en professionele behandeling
Toffe sfeer. Voelde mij van de eerste keer al op mijn gemak
Marleen•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
heel vriendelijk en netjes gedaan.
Nicole•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Perfect as usual 🥰
De place to be voor m’n me-time momentje in het gezelligste en sfeervolle salon☺️
Topteam❤️
Virginie•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Met de Flair-bon een gelaatsverzorging laten doen door een heel zachtaardige jonge dame in dit mooie girlie-roze salon.
Een uurtje ontspannen, zeker met de handmassage tijdens het laten inwerken van het gezichtsmasker.
Als extra heb ik mijn wenkbrauwen laten waxen, mooi resultaat.
Mijn gezicht is terug fris en stralend!