Nathalie was professional and created a relaxing atmosphere. The treatment was thorough and felt very good. Would recommend and whenever I visit Antwerp I plan to go back for more treatments.
Behandeling door Nathalie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Helen•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Nathalie zorgt altijd voor een fantastisch moment ! Superveel ervaring, kennis en kunde!!