100% tevreden. De zaak is proper, professioneel ingericht.
Behandeling door Sabine•Vrouwen harsen - gezicht
Krisje•15 dagen geleden
Geverifieerde review
Weeral een geweldige ervaring ! Door omstandigheden was ik wat later op mijn afspraak maar yasmine maakte daar geen enkel probleem van ! Zo vriendelijk, professioneel en gastvrij
Ik kom zeker terug!!!!
Behandeling door Yasmine•Facials / Gezichtsbehandelingen
Katrijn•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Steeds heel tevreden van het salon met Sabine en Jasmine. Beide zijn heel professioneel, vriendelijk en de ruimten zijn picobello op gebied van inrichting en hygiëne.
Behandeling door Sabine•Wimpers en/of wenkbrauwen verven