Zeer dikke laag, met slechte afwerking - geveild zonder lak erover te doen
Behandeling door Zhana•Gellak manicure
Nonna•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Goed resultaat en veel werk ingestoken. Misschien ben ik erg gevoelig maar ik vond soms dat ze te lang doorging met een apparaatje op dezelfde plek waardoor het soms onnodig pijn deed.
Behandeling door Zhana•Pedicure
Marlies•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Uitstekend salon, super lieve mensen en doen heel goed hun werk!
Behandeling door Anna•Vrouwen harsen - benen
Lisse•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Geweldig, zoals altijd!
Behandeling door Anna•Pedicure
Dana•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I loved the experience, an amazing professional, attentive and detail-oriented.
I absolutely loved the result of my eyebrows and the tinting.
Behandeling door Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven