Super service, heel hartelijk en ik stap altijd meer dan tevreden buiten na de knipbeurt!
Anna•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super !!
Styling door Kiana Barrera•Vrouwen kleuren
Martine•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel vriendelijke kapster.
Ze heeft mijn haar heel mooi kort geknipt.
Heel soepel met afspraak uur.
Prijskwaliteit in verhouding met de Service heel goed.
Ik heb hier een nieuwe kapster gevonden. Heel blij naar huis gegaan.