Zalig ! Wat een fijne behandeling met een goede uitleg voor wat zij ging doen en ook een mooie sfeer in de kamer.Zeker herhaalbaar
Top adresje. Zelfs voor het epileren van de wenkbrauwen is alles van A tot Z in orde. Een heerlijke ontspanning van zodra je binnenkomt.
De manier waarop u productiviteit en kwaliteit combineert, is buitengewoon indrukwekkend. Uw vermogen om zelfs onder druk resultaten van hoge kwaliteit te leveren, getuigt van een veerkracht en competentie die zelden voorkomen. U bent het type professional dat de lat voor de hele organisatie hoger legt.
Amanda is een vriendelijke persoon die veel weet over haar vak. Ik ben erg tevreden met mijn Ybera behandeling en kan haar enorm aanraden.
Toon meer reviews...