Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Vriendelijk en zeer goede uitleg.
Evi•il y a 23 jours
Avis vérifié
Heel aangenaam eerste intake gesprek. Ik heb veel informatie gekregen en er werd geluisterd naar mijn vragen en de tijd genomen om alles goed tr overlopen.
Irina was naast vriendelijk en behulpzaam ook zeer professioneel. Ik voelde me heel welkom en kan haar service aan iedereen aanraden!
Réalisé par Irina•Extension cheveux
Caroline•il y a environ 2 mois
Avis vérifié
Irina is een superlief meisje , en ze geeft goede uitleg en goede raad! Je bent daar direct op je gemak ! Echt een toppertje in haar vak !
Stephanie•il y a 2 mois
Avis vérifié
Irina is een toppertje!
Emmi•il y a 2 mois
Avis vérifié
Super aangenaam en vriendelijk! Prachtig resultaat! Weet perfect wat er moet gebeuren en hoe het aan te pakken!