Bonjour,alors pour ma part ça a été une catastrophe. J'ai du payé 60€ pour au final ne pas voir de changement . Je suis très déçu de leur travaille mais par contre le personnel a été hyper agréable.
Styled by Salvatore•Keratin Treatment
Osman•over 5 years ago
Verified review
very recommended. nice and clean atmosphere, friendly staff.
Styled by Salvatore•Men's Haircuts
Ivan•over 5 years ago
Verified review
Good experience
Styled by Salvatore•Men's Haircuts
Peter•over 5 years ago
Verified review
absolutely love this place! 😍 super-friendly staff, very pleasant atmosphere and fantastic work! 🤩 I regularly receive compliments for my hair cut, and even after three months of lockdown, it still looks ok 😜
Styled by Salvatore•Ladies' Haircut & Blow Dry
Laura•over 5 years ago
Verified review
Toujours satisfait du service procuré, que ce soit par les conseils donnés ou la coupe en elle même, toujours bien accueilli je ne peux que conseiller ce salon.