Heel fijne en rustgevende behandeling. Professioneel en heel vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug!
Treatment by Esthéticienne•Pedicure
Anna•almost 7 years ago
Verified review
Pedicure was OK and well done, but a bit too ‘aggressive’.. I had some pain while doing it
Treatment by Estheticienne 5•Pedicure
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Nice
Treatment by Estheticienne 5•
Gel Nails PedicureShow all…
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Depuis plusieurs mois, j'habite à 170 km de Bruxelles mais j'ai fait le trajet pour une coupe et un brushing. Je suis sûre que le résultat sera celui que je désire. Coupe et brushing m'ont valu beaucoup de compliments.