Ik ben zeer tevreden met het resultaat. In het begin vond ik het eng ik was bang dat het niet mooi werd maar aan het einde vond ik het super mooi. En Tina ze is zo vriendelijk en werkt zeer netjes. Blijf zo door gaan👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Govand•about 2 years ago
Verified review
Ik vond het zeer professioneel en heel goed in uw werk. Ben zeer tevreden. En ook heel vriendelijk. Ik zal het zeker aan anderen aanbevelen.
Halat•about 2 years ago
Verified review
Zeer tevreden zoals vorige keer 👌
Jessica•over 2 years ago
Verified review
Heel aangenaam! Transparante uitleg en echt op het gemak gesteld. Prijs -kwaliteit verbazingwekkend goed!!
Cami•over 2 years ago
Verified review
Super vriendelijk geholpen door Tina. Vertrouwde haar meteen en zou haar zeker aanbevelen. Geeft goede uitleg en is eerlijk over de behandeling.