Heel professioneel en zeer vriendelijke dame! Werd meteen op mijn gemak gesteld en ik ben nu al zo blij met het resultaat echt prachtig gewoon. Dank je wel Tina je bent een topper!!
Hindya•about 2 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden van de resultaten . Heel bekwame , vriendelijke dame.
Dorota •about 2 years ago
Verified review
Leuke ontvangst, goede uitleg en zeer tevreden over mijn wenkbrauwen 👌🏻 Bedankt!
Ashley •about 2 years ago
Verified review
Super lieve en gezellige dame!
Bianca•about 2 years ago
Verified review
Mijn eerste keer vandaag en ik heb een heel mooi ontvangst gehad. alles was netjes, gezellig en de nodige informatie gekregen.tijdens de behandeling bij elke stap ook uitleg gekregen. Tot de volgende!🥰