Tinka's beauty Reviews

Theo de Beckerstraat 35 , 3200 Aarschot

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,9
147 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
“Voor de eerste keer een pedicure gehad en het was een zeer aangename ervaring. Ik werd heel vriendelijk ontvangen en voelde me meteen op mijn gemak. Er werd professioneel gewerkt met veel zorg en aandacht. Zeker een aanrader!”
Heel vriendelijk, veel uitleg geen puch. Zeker een aanrader !
Heel vriendelijk
Bij het binnenkomen had ik al meteen een goed gevoel. Zij is hele lieve vlotte dame, vroeg onmiddellijk of ik iets wou drinken en liet mij op mijn gemak voelen. Heeft mijn voetjes goed verzorgd en mijn teennagels zien er prachtig uit. De leuke babbel erbij maakte het compleet, kijk al uit naar de volgende keer.
Heel vriendelijke dame.
5
1
5
6
7
22
7