Heel vriendelijk personeel en gaan heel proper te werk. Over mijn manicure ben ik niet tevreden. Slechte afwerking en lak ik na een paar uur al beschadigd.
Treatment by Ellen Van Dessel
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Perfect
Treatment by Ellen Van Dessel
Steve•over 7 years ago
Verified review
Top!
Treatment by Ellen Van Dessel
Marie•over 7 years ago
Verified review
Zeer vriendelijk
Behulpzaam
Voldoende uitleg en assistentie
Voor en nazorg voldoende geinformeerd