Ik ben ontzettend tevreden over mijn bezoek aan de salon! Meesteres Adel heeft mijn wenkbrauwen perfect geverfd en prachtig in vorm gebracht. Zeer professioneel, vriendelijk en een fijne sfeer. Absoluut een aanrader!
Eyebrow and Eyelash Tinting
Ірина•5 months ago
Verified review
Oksana is zeer bekwaam en professioneel. Zeer tevreden!
Treatment by Oksana•Hard Gel Extensions & Overlays
Kris•5 months ago
Verified review
top service
Treatment by Yana•Lymphatic Drainage
Ludmila•5 months ago
Verified review
It is always a good experience going there. I had an gellak and I love the result as always.
Treatment by Snizhana•Hard Gel Extensions & Overlays