Ik heb gelnagels laten doen bij Oksana en ben heel tevreden. Ze werkt zeer nauwkeurig, de kleur is prachtig en de sfeer is aangenaam. Ik kom altijd met plezier terug. Oksana is een geweldige nagelstyliste.
Treatment by Oksana•Hard Gel Extensions & Overlays
Victoria•3 months ago
Verified review
Zeer professioneel, vriendelijk en snel geholpen.
Treatment by Evgeniya•Hard Gel Extensions & Overlays
Vanessa•3 months ago
Verified review
Beste service ooit👌Ludmila is super goed in wat ze doet altijd tevreden 😊
Treatment by Ludmila•
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Dalal•3 months ago
Verified review
Thank you very much to the kind person Snizhana, you did a spectacular job! Couldn’t be more perfect!!
Treatment by Snizhana•Gel Nails Pedicure
Talia•3 months ago
Verified review
De mensen waren zo vriendelijk en behulpzaam (het was mijn eerste bezoek en eerste keer voor deze behandelingen). Ook zeer tevreden van het resultaat!