Eerste keer dat Seda mijn haar onder handen nam. Ze is professioneel en heel vriendelijk!
De coupe was precies wat ik wou!
Mooie, rustgevende en stijlvolle setting!
Een super team!!!!
Styled by Seda•Ladies' Haircut
Katrien•about 2 years ago
Verified review
Zeer mooi resultaat, exact wat ik gevraagd heb! :)