fijne behandeling! ik heb een eksteroog en die werd niet volledig verwijderd, wat ik eigenlijk wel verwacht bij een medische pedicure. maar zeker wel nauwkeurige behandeling en mijn voeten zijn zeer verzorgd.
Treatment by Angelika•Chiropody
Hannah•11 months ago
Verified review
het was fijn
Treatment by Angelika•Gel Nails Manicure
Kênya•11 months ago
Verified review
Perfect.
Treatment by Angelika•Other Nail Extensions & Overlays