Super dame, de wachttijden zijn een beetje opgelopen, maar dat is omdat ze 100% de tijd voor je neemt en je haar goed verzorgt. Aanrader en kijk er naar uit om terug te komen.
Styled by Fanny
Karima•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Beste kapsalon in Antwerpen
Styled by Fanny
Kyoung•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fanny saved my nails.. she is just amazing
Treatment by Fanny
Karima lahrech•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Beste en vrolijkste kapster van het land. altijd heel leuke gesprekjes, heel fijne sfeer en prachtig werk. ze heeft weeral prachtig gekleurd. merci!