Echt heel erg tevreden. Mijn krullen zijn echt weer prachtig en glanzend. Bedankt Fanny voor de goede verzorgings tips, ik zal ze bij mijn thuis zeker uit proberen.
Styled by Fanny
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Na het bezoeken van vele krullenkappers, googelde ik naar een goed nieuw adresje en kwam ik bij dit salon uit. Wat ben ik blij dat ik haar bezocht heb! Ik kon er terecht met al mijn vragen en kreeg echt goeie tips. Fanny heeft duidelijk veel inzicht in het behalen van je personal hair goals en de behandeling en adviezen waren echt op maat gemaakt! Het is dan ook een superlieve dame die je met veel aandacht en gezelligheid verwent! Mij zien ze zeker terug!
Styled by Fanny
Noëmi•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
The best hairsalon Im’ve ever been too, she has magic hands & really sweet
Styled by Fanny
Mariam•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben al 2 jaar of meer klant van Fany, ze is echt een super kapster, ze is zorgzaam en heeft veel geduld met de klanten,alles wat je haar vraagd doet ze met liefde en passie, ze laat jou niet buiten gaan zonder een mooie kapsel en is altijd bereid om jou te helpen. Ik heb haar ook aan andere mensen aanbevolen en ze zijn allemaal gelukkig me. Wat aan me betreft heeft ze mijn haar erg mooie gemaakt die was erg stuk na al mijn kleuren en stijlen,nu ben ik erg blij met mijn mooie en gegroeide haar
Styled by Fanny
Yanis•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Encantada con mi nuevo lok gracias Fany por el tratamiento por el atendimento y por la atención un saludo y hasta pronto