ultimate of gewoon ......voor 20 euro prijsverschil had ik meer verwacht....volgende keer neem ik toch terug gewoon...Heb elke keer iemand anders en elke keer is het wel anders....maar geen probleem is normaal. Iedereen heeft zijn manier van werken.
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Weinig uitleg over de behandeling, correct zonder meer
Treatment by Sanne
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Très bien
Debatty•almost 4 years ago
Verified review
Al een aantal keer een massage genoten in deze Spa, maar deze keer was de beste ooit met dank aan Anouk!