Werd vriendelijk onthaald met persoonlijke begroeting. Er werd overlopen wat de behandeling inhield, probleempunten werden besproken.op achtergrond rustgevende muziek, ok af en toe wat straatlawaai maar stoorde niet.Behandeling was aangenaam( had zachte gevraagd, daar eerste keer). Dag nadien wat stram maar 2 de dag was veel beter.ik ben fan!
Saskia•over 6 years ago
Verified review
Super ontdekking. Ik ga zeker terug. Zalig genoten en professionele aanpak.
Basselier•over 6 years ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst, professionele massage, achteraf een glas water, helemaal ontspannen.
elisa•over 6 years ago
Verified review
vriendelijke ontvangst, goede massage, alleen wat jammer van de randgeluiden (tram, andere bezoekers in/uit,...) waardoor volledige ontspanning niet eenvoudig is
Maaike•over 6 years ago
Verified review
Vriendelijke, ontspannende massage... uur vliegt voorbij... vriendelijke dame en geen overbodige chitchat tijdens de massage zodat je heerlijk kan ontspannen