Ik ga al jaren naar Parvin en ben altijd super tevreden geweest met haar werk. Ze is een hele vriendelijke vrouw die haar klanten top behandelt. De salon is super mooi en heel erg netjes: Ik kom altijd super tevreden uit de salon. Zeker een aanrader om een afspraak hier te maken!!
Treatment by Parvin
Maria•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Gewoon geweldig🤩
Magnifique 🤩
Ik ben klant bij Parvin sinds meer dan 15 jaren 👌🏼
I suggest you make your first appointment, you'll see you'll come back a second time then... you won't be able to do without it. So don't wait any longer 😉
Tot snel bij « PM Beauty by Parvin»😉
Treatment by Parvin
SOUAD•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Perfect gekleurd en supermooie brushing. Ik stap er altijd tevreden en met een perfect kapsel buiten! Een aanrader!
Styled by Parvin
Nele•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Wenkies zijn altyd onfleek😍 ook altyd zeer op mijn gemak bij Parvin ze straalt gewoon rust uit waardoor elke behandeling gewoon even tot rust komen is. Toppertje
Treatment by Parvin
Michael•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Van de eerste keer de juiste haarkleur, waar ik al lang aan het zoeken was! Ook altijd kritische advies, goede producten, talent en aardigheid.
Ik doe ook nergens anders mijn wenkbrauwen.
Een aanrader!