De pedicure bij Céline was heel goed. Mijn voeten waren verzorgd en voelden zacht aan na de behandeling. 1 nagel was wel erg kort geknipt, maar voor de rest heb ik niets op te merken. Céline is vriendelijk en werkt nauwkeurig. Bedankt!
Treatment by Céline•Chiropody
Maud•almost 4 years ago
Verified review
The result after manicure and pedicure is perfect!
Dank je wel! :)
Treatment by Céline•Pedicure
Liza•almost 4 years ago
Verified review
Celine gaat vakkundig tewerk en is erg attent.
Treatment by Céline•
PedicureShow all…
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Mooie salon, leuk ontvangst en voert de behandeling zorgvuldig en kalm uit. Zeer aangenaam!
Treatment by Céline•Eyelash Perming
Rebecca•about 4 years ago
Verified review
Super aangenaam, ook persoonlijk advies over gelnagels/ BIAB. Onmiddellijk gekeken om een retouche in te plannen. Heel erg leuk dat Celine ook rekening hield met werkuren en ondanks een drukke agenda toch nog een plaatsje vond voor een bijwerking van de BIAB-nagels. Aanrader!! 🤩♥️
Treatment by Céline•Other Nail Extensions & Overlays