Zeer goede en snelle behandeling gehad! Er stond 45 min voor gelnagels en op 25 was het al klaar en super goed gedaan. Tevreden klant!
rayza•almost 9 years ago
Verified review
Top, al jaren klant en steeds tevreden
Sabrina•almost 9 years ago
Verified review
Top ??
Sabrina•almost 9 years ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Navada en ben super tevreden. Natascha is een hele toffe dame, altijd leuke gesprekken en vooral professionele behandelingen. De Nieuwe privé parking en de achter inkom langs de Jozef De Weerdtstraat is super gemakkelijk
Anonymous•almost 9 years ago
Alles top, vriendelijke mensen en een zeer mooie zaak. De privé parking is super gemakkelijk .