Vriendelijk ontvangst, voldoende informatie gekregen/behulpzaam, geen opdringerige toestanden. Ik voelde mij ontspannen en was tevreden over het resultaat.
Jannike•about 8 years ago
Verified review
Zeer verzorgde salon, vriendelijke ontvangst , professioneel, super netjes, veel informatie over de geboekte behandelingen. Top ! Een aanrader.
ANITA•about 8 years ago
Verified review
Zeer tevreden. Zoals altijd supervriendelijk en een zeer fijne behandeling !
jana•about 8 years ago
Verified review
Aanrader ! Goede prijs/kwaliteit Vriendelijke service en gezellige sfeer. Voor mij 10 op 10 :-)
Anonymous•about 8 years ago
Verified review
Zeer tevreden en mooie zaak! De nieuwe privé parking is een groot pluspunt