Ik kwam voor de eerste keer naar dit salon, heb dan ook een heel fijne ervaring , het was voor het opvullen van mijn nagels bij Natascha en zij heeft mijn nagels tot in de perfectie geplaatst. Dank u wel en tot binnenkort .
Treatment by Natascha•Nail Refill
Cindy•8 months ago
Verified review
Ik kom al even bij Navada en ben altijd heel tevreden!! Aanrader!
Treatment by Natascha•Nail Refill
Jasmine•8 months ago
Verified review
Zorgzaam , verzorgd en een mooi kleurtje op mijn Nageltjes .