Een zeer vriendelijk mevrouw geeft me ook steeds een feel good moment , geeft heel veer informatie over alles wat ze doet en heeft een luisterend oor 🥰🥰🥰 Een aanrader!!!
Treatment by Natascha•Intense Pulsed Light (IPL)
Pauline•over 1 year ago
Verified review
Super leuke ervaring. Heel vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!
Treatment by Natascha•Hard Gel Extensions & Overlays
Inne•over 1 year ago
Verified review
tijd voor wat ontspanning , altijd leuk na een stress volle dag . ook altijd de kleuren die je zoekt
Treatment by Natascha•Nail Refill
Bianca•over 1 year ago
Verified review
Ik vond het een zeer fijne ervaring.
Mensen weten met wat ze bezig zijn.
Pedicure is geweldig en duurt niet zo lang.
Manicure is heel goed gedaan en ook op 45 minuten terug buiten. Dit zijn echte specialisten in mijn ogen.
De parkeergelegenheid die aangeboden word is ook zeer gemakkelijk.
Goede openingsuren...kortom
TOPZAAK
GA ER ZEKER EENS LANGS