al jaren een goede, gezellige , rustige behandeling door Ellen!!!
Treatment by Ellen
VERRET•almost 8 years ago
Verified review
zeer vriendelijk onthaal en behandeling
Treatment by Ellen
SANDERS•almost 8 years ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden van de warme was die met een 'spatel' wordt aangebracht. Ik heb het idee dat dit de haartjes beter en pijnlozer verwijderd. Ik kom hier zeker terug!
Janne•almost 8 years ago
Verified review
Heel tevreden van de pedicure (met lakken). Super mooi gedaan en zijdezachte voeten! Bedankt voor de goede zorgen.