Zeer leuke ontspannende ervaring. Er wordt stap voor stap de volgorde van de behandeling uitgelegd
Styled by Mélissa
Heidi•about 1 year ago
Verified review
Ik en mijn vriendin waren geweest en voor mij een ZALIGE ervaring.. Maar bij mijn vriendin was het een beetje minder . Ik kreeg gedurende heel de behandeling een massage van de tafel en zij niet. Ook haar behandeling was minder dan de mijne . Ze zouden op elkaar moeten zijn afgesteld daar je evenveel betaald . Maar bij mij 👍🏻👍🏻👍🏻
wendy•about 1 year ago
Verified review
Zeer zalig echt genieten
Styled by Mélissa
Kathy•about 1 year ago
Verified review
Wat een heerlijke eerste ervaring met Japanse Hair Spa. Ik werd heel hartelijk ontvangen door Nina, super vriendelijk en zorgzaam. De behandeling was zalig, zelfs bijna in slaap gevallen, zo ontspannend! Voor herhaling vatbaar!
Styled by Nina
Katrien•about 1 year ago
Verified review
Aangenaam, leuk om eens te proberen en zo'n scan is interessant. Mijn haar was super zacht achteraf! Zeer tevreden.