Als vaste klant bij Natallia (Gellak nagels) kan ik enkel maar zeggen dat ik super tevreden ben. Ze is zeer professioneel, kent haar vak als geen ander. Ik kan haar absoluut aanraden als schoonheidsspecialiste! Top!
Treatment by Natallia•Gel Nails Manicure
Annik•28 days ago
Verified review
Ik ben echt uiterst tevreden over mijn bezoekje aan dit salon. Ik heb niet de makkelijkste voeten en toch loop ik telkens weer op wolkjes als ik terug buiten ga. Een aanrader!
Treatment by Natallia•Chiropody
Annelies•about 1 month ago
Verified review
Bedankt Voor de gezelligheid en rustgevende momenten!! Ik ben enorm blij dat ik terecht kan hier.