An doet wat ze doet met toewijding…ze weet wat ze doet..wat het bij de klant doet. Een fijn gesprek krijg je erbij. En haar prijzen zijn ok..zeker voor wat je krijgt.
Treatment by An•Pedicure
Annemie•9 months ago
Verified review
Heel hygienisch, An werkt zeer nauwkeurig , vriendelijk en wat een rust in deze salon!!!