Ben nu een aantal keer bij An geweest en altijd een heerlijke behandeling gekregen. An is deskundig en verstaat haar vak. Je komt volledig ontspannen uit de behandeling. An is zeer zeker 100% aan te bevelen!
Treatment by An•Facials
Melanie•6 months ago
Verified review
Show venue reply...
zoals gewoonlijk, zeer aangenaam en efficiënt!
Treatment by An•Pedicure
Diane•7 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik val in herhaling, maar GEWELDIG!
Treatment by An•
PedicureShow all…
Vonny•7 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ann heeft een super zachte en fijne aanpak. Zij is de allereerste schoonheidsspecialiste waar ik me écht op mijn gemak bij voel. Én haar technieken en verzorging zijn tot in de puntjes verzorgd. Ik heb mijn schoonheidsspecialiste écht gevonden! Dankjewel!