Eerste keer waxen was een beetje spannend, maar werd heel erg op mijn gemak gesteld met een fantastisch resultaat!
Emelie•almost 10 years ago
Verified review
De salon was een beetje moeilijk te vinden, maar zeker de moeite waard. Alleen jammer dat je er niet kon pinnen, maar ik mocht het per bank overmaken. TOP!
Laura•almost 10 years ago
Verified review
Eerste keer laten waxen, stelde me erg gerust en op m'n gemak.. Sfeer en service dus zeker dik inorde.. Qua prijs denk ik ook zeker inorde, enkel zijn er toch plekken waar er nog haren overgebleven zijn,
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste. Ik kom nog terug.