Het was heel kou in het kapsalon.4 uur zitten bibberen .Wc was ook niet proper en grond lag vol met haar.Mijn haarkleur was ook niet als 2 vorige keren en bij buiten gaan had ik t gevoel dat ik niet snel genoeg buiten moest.
150 euro betaald om 4 uur in de kou te zitten en niet met dezelfde gevraagde kleur buiten te gaan vind ik heel jammer en niet correct.
Caroline •over 2 years ago
Verified review
Verry profesional! I love my new hairstyle! Thanks Selim
Paul•over 2 years ago
Verified review
Super happy with the result (color and brushing) very friendly and top service. Received good and honest tips and will going back soon for sure. Thank you Selim
Nora•over 2 years ago
Verified review
Sympathieke ontvangst en mijn haar is perfect gebrucht 👍
Belinda•over 2 years ago
Verified review
Ik heb snel een afspraak kunnen vastleggen.
Ik kreeg een lekker koffietje en hebben samen besproken hoe mijn haar het best geknipt en gestyled kon worden. Super ervaring en ik kom nog langs!