Bij elke stap kreeg ik uitleg. Ik was zeer blij met het resultaat. Ook na de behandeling kreeg ik advies bij de producten in de winkel.
Treatment by Natasha
Junior•over 3 years ago
Verified review
Wat een topservice, en dan nog niet gesproken over hoe klantvriendelijk natasha wel niet is.
Ik voelde me helemaal op mijn gemak & ze heeft dat super goed gedaan ik zag echt goed verschil.
Ik kom zeker terug om mijn tanden bij haar te doen.
Treatment by Natasha
Rafaëla•over 3 years ago
Verified review
Super service! Altijd top
Junior•almost 4 years ago
Verified review
Top service! 👌🏻
Robyn•almost 4 years ago
Verified review
Afspraak om 10u, niemand aanwezig, niemand te pakken te krijgen, nadien niemand gehoord, geen excuses, straf dit.