Super goed salon. Ze hebben mij een mooie ombre gegeven, al veel complimenten gekregen. TOPSERVICE! Heel vriendelijk en professioneel personeel.
Styled by Ersin•Ombre Hair
Nadia•about 1 year ago
Verified review
Ik vond het goed, Ersin zocht de juiste behandeling voor mijn haar. Ik ging tevreden de deur uit.
Styled by Ersin•Ladies' Haircut
Melita•about 1 year ago
Verified review
Perfect!! Ik ben zeer tevreden van hun werk. Ik liet een foto zien en ze hebben het exact zo kunnen kleuren!
Styled by Ersin•Ladies' Full Head Colouring
Mesua•about 1 year ago
Verified review
Enkel het wassen van mijn haar deed een student (denk ik) er kwam heel de tijd water in mijn oor. Het duurde ook lang maar begrijpelijk, veel vrouwen/meisjes kwamen om zich mooi te maken voor suikerfeest de dag erna :)) voor de rest altijd tevreden!